Jan 14, 2010

my name

i have changed my facebook name from Atyka Adnan to Atikah Adnan few people asked me why em em why? why yeah? bunyi sama je actually just Atyka sounds gedicker, more glamor kot i dont know *haha* my name is atikah, a-t-i-k-a-h just that six characters even all my sisters have simple names too *nadiah, sumayyah, nurulhuda, asmaa'* yg last je special sikit nama dia anis safiyyah dont ask why, but i was so jealous! x puas hati sgt. nama dia best! =.= time sekolah dulu selalu jealous dgn ppl with nama yg manje2 fifi, lily, natasha, nana, farisha, haishh. sounds daring je, glam pulak tu belum lagi yg nama panjang2 sampai ada yg dekat 3 baris dalam ic pernah terfikir, why my name is too simple? =.= nama macam ni macam xley jadi artis je XD but skrg dah besar baru tau takde kurangnya nama atikah tu ada maksud yg baik and yg buat bangga my name ada dlm sejarah islam zaman nabi lagi ;) kenapa atikah je? em. dat one is because my dad is a strict man dia sgt straight forward, yet very simple thats why my name is 'atikah' itself dia nak semua org panggil atikah, bukan nama lain and actually more special about my name is ayah registered my name on the last due date why? because he wanted to give me the best name a name that can carry along to heaven ; ayah said thanks ayah, ibu i love this name. yes, i do. :)

5 comments:

Fatin Inani said...

apa maksud nama atikah?
yes you have a lovely name!
:)

Anonymous said...

tyka. name aku tyme sekolah agy lah buruk. AWE taw. hish hish. macam name jantan

Farisha said...

i love ur name too darling sbb bila time exam tak payah tulis panjang2 mcm name kite! hahahah

hey my name are here! haha

Atikah Adnan said...

nani : pure, clear. :)

Atikah Adnan said...

fyqa : kau lah x marah! rindu oh nk panggil kau awe ! haha
farisha : yess. sbb ur name is soo sweet dear. i likee :)