Jul 28, 2010

saling tarik menarik

Pernahkah anda terasa hidup anda sangat tidak menarik? yes this sounds common tapi sekarang memang rasa hidup ni tidak menarik okay pembetulan sikit, KURANG menarik bukan sebab bosan hari hari hantar dan ambil adik adik sekolah bukan juga bosan kerana hari hari bangun lambat bahkan bukan kerana makan makanan dgn banyaknya setiap hari tak bosan pun sebenarnya, suka lagi ada tapi itulah, sebab terlalu mengikut rutin hidup ni dah jadi kurang menarik tak ada apa-apa yang nak menarik aku dari bermalas-malasan atas katil dah takde kedai makan yang jauh menarik aku dah takde kena curfew yg menarik aku masuk kolej sebelum pukul 11 dan satu satunya yang mampu menarik aku skrg adalah tv oh yee dan satu lagi adalah ayah bila dia balik kerja aku akan tertarik dari depan tv untuk masuk ke dalam sebab takut kena marah seriously tak menarik sebab tu tak tahu nak update apa kat blog ni dengan bulan puasa yang dah nak dekat ni dan juga beberapa plan next week termasuk baru nak interview visa harap2 menariklah sikit aku untuk lebih rajin beribadat. sedarlah Tuhan tak suka orang yang buang masa =.=

No comments: