May 22, 2011

WNB is 21.

Kitorang pernah fly time kelas semata mata nak pergi beli ice blended.
Kitorang pernah makan dekat kompleks pkns and suddenly time nak bayar duit tak cukup and terpaksa pinjam duit orang. Hoii peristiwa paling malu dalam sejarah hidup aku xD
Kitorang pernah sama-sama jadi solo time pertandingan nasyid and bila lupa lirik, kena saling cover meng-cover. Nasib baik orang tak perasan.
Kitorang sama rumah sukan, bila merentas desa lari sama2, lepas tu saling potong sama sendiri. Last last ambil hadiah pun sama-sama je. Cikgu siap buat muka tak percaya.
Kitorang selalu kena kacau dengan budak nakal yang gatal. Kadang kadang, budak-budak tu panggil aku dengan nama dia, orang panggil dia dengan nama aku.
Pelik betul, muka kitorang jauh beza kot.

Tu lah desk mate aku form 4 and form 5, Wan Najihah.
She is lovely, she is beautiful, she is a girl full of manners, she is the coolest girl I have ever met.

Specialnya Wan ni, dia lambat pakai handphone. Masuk matriks baru dia pakai. Time sekolah bila kitorang semua suruh dia beli handphone, dia akan kata:
"Aku rasa tak perlu lagi, bila dah perlu aku pakai."
Cool gila kan? Padahal peminat beratur nak nombor dia haha
Yang sweetnya, bila birhday aku, dia akan call rumah aku nak wish birthday. Terharu sangat :)

Happy birthday Wan Najihah!
Semoga sentiasa dirahmati Allah dalam semua perkara. :)
And jangan slim sangat! Aku jealous!

5 comments:

W Najihah said...

atikah adnan! im speechless. rindu sgt3 zaman muda2 dulu. i have a friend who are extreamely wonderful like u :)) thank you so much tyka! lg satu yg penting, nnt kau balek malaysia aku ajr cara jd slim. haha

Atikah Adnan said...

I miss it too! We had a great time together right? I will never forget it. insyaAllah. :) Okayyyy ajar aku tau hehe

Izyanti said...

nak tau tak mase sekolah dulu bile orang cakap atikah adnan, mesti terbayang muka wan najihah ni dulu. haha. tau name die pon sebab member bgtau yg tu wan najihah bukan atikah adnan. haha !

Atikah Adnan said...

Seriouslyyy! I found another person! hahaha

~[miSs feNneC]~ said...

hahaha.. x sangke lak rmi yg confius tyka ngan wan nie.. hahaha.. btw, i miss u both !! ag 1, naz pown nak gak jd slim melim cam wan.. turun kan ilmu sifu :)