Nov 3, 2009

biodata saya

**************************************** ((my biodata)) nama: atikah dob: 9 jan 91 pob: pusat perubatan ibukota,kl hobi: membaca, mengumpul setem cita-cita: jurutera, arkitek, ahli perniagaan fav food: pizza, spagetti, nasi dagang fav drink: fresh orange, sky juice ucapan: semoga berjaya di dunia dan akhirat! **************************************** bila tengok my sis, huda dah habis upsr teringat balik things that i did when i were in her position among all those memories, teringat kat this one thing tak tahu lah org lain ade ke x tapi time aku skolah rendah dulu benda ni agak famous nama dia: BUKU BIODATA cara dia budak2 ni akan pass 1 buku orang pun tulislah details diorang siap buat corak2, hiaslah bg colorful and biasanya aku tulis benda2 kat atas ni lah namalah, hobilah, lawak betul bila fikir balik actually awal2 aku kutuk benda ni mana taknya those kids suka tulis benda yg lawak among entries yg aku menyampah such as fav food: apa saja makanan yg halal OR masakan ibu fav drink: air yg halal diminum cita-cita: menjadi manusia yg berguna *mcmlah ade org yg nk jd xguna* tapi lama2 aku layan jugak dah boring datang skolah x buat pape but i wrote true things xla merepek macam some kids and bila tengok balik sampai sekarang byk benda yg x berubah still my fav food and drink are the same ambition..uh hopefully dptlah jd engineer but part hobi tu always sounds poyo and typical rupanya my entries pun selalu entah pape ye ye je kutuk orang haha and aku jugak fikir tadi sekarang kenapa kawan2 aku x pakai buku biodata tu lagi fikir punya fikir wujud lagi benda2 ni sebenarnya tapi dalam medium yg lain kan sekarang semua ada facebook myspace twitter which tell people about their likes and dislikes birthday and other details so kesimpulan yg aku buat semua orang still lagi childish kan kan kan :)

5 comments:

Qamaruls said...

semoga berjaya dunia akhirat... bestnyer ucapan. he3

van der shraaf said...

aku ade ke wat benda tu ar? x silap aku kelas aku mmg matang skit, so x wat kot benda2 ni. haha

Atikah Adnan said...

acap: yelahh.kelas aku la x matang! haha ;p

eizaz said...

ticka,syes aku xtau npe..tp aku ske gle bace entries ko. leh bwk kite yg bace skali cm ape yg ko citer..

n satu ag aku nk tmbah..
mase dlu2 tu kan,dak2 laki salu ar cm..
"awek : ****** / ?????"
sengal owh..hahaha!

Atikah Adnan said...

eizaz: thanks :) waah yeke? awek pun ade? haha. mybe aku x bg bdk laki tulis kot ;p