Oct 4, 2011

First Football Game

Assalamualaykum

Life has been bussyyyyy, and the saddest part is I didn't even have time to skype with my family and best friends since I was working on the last two weekends.
I miss home a lot, I must say :(
However, I have something to share here and it might be outdated if I post it too late

So, here is the thing: 
I went to the stadium and watched football game, for my very first time!
I know, it has been a year, and sekarang baru nak tengok football? 
My answer is simple: 
"Sekarang baru ada budget nak tengok. Last year baru sampai, poket kering."
Yes, being a buckeye, memang tak sah lah kalau tak tengok football because I think football is the only thing that made this small town alive
But the worse part was, OSU kalah pulak in my first game lol
Tapi tak kisahlah, first one will always special
Lagi lagi bila tengok game dengan suhu 4 degree celcius and dress up tak kena
Balik tengok game pulak kena rush pergi kerja terus, nice one though
And despite those facts, it was pretty interesting as I automatically jumped when Buckeyes finally had their touchdown hahahaha
I am still learning to understand this complicated game, but I guess I am doing pretty good

These are the pictures during the game day
Enjoyyy :)
Ohio State punya band. Mantappppp!

They formed O-h-i-o. Comel sangat! Macam semut!

Again O-H-I-O and cheerleaders (if only you can see them)

Merahhhhhhhh in our stadium, The Shoe 

Player football yang kalau dalam cite omputeh tu hot hot belaka

14 comments:

siputsedut said...

lama dah tak singgah blog tika..tapi awesome-nya padang tue!kat RIT tak de pun pdang besar2 mcmtu..=)looking good..bila nak sampai RIT korang2 kat Ohio nie..=P

asmiza said...

haa, bru update. sweet x i tggu u update :P

btw, i penah tgk shirt ohio. mcm err, cantiklaa merah hitam. haha

Atikah Adnan said...

@wani: Will do insyaAllah! One day mesti sampai RIT hehe
@asmiza: Aloloo jangan sweet sgt nanti ada orang marah haha! Really? Tapi tshirt dorang agak smart jugak sbb design macam2

W Najihah said...

bestnyee tika tgk ragbi, aku suka merah ! haha.

Atikah Adnan said...

@wan ni american football bukan ragbi :D

asnidahani said...

Eh/ asal football korang kene bayar kalau nak tengok? kitorg x kene bayar. dapat tshirt free lg sebab depa nak suro students dtg. haha

Firdaus said...

As, sebab ada beribu orang yg nk tgk. OK la lagi kat sini. Kat wisconsin, kena $200! haha

Atikah Adnan said...

@as i don't even know the answer but sadin dah jawabkan. yelah kot sebab tu. haha

asmiza said...

xde sape nk mrh i sweet2 :P cpt la update lagiiii :P penah tgk ur pic pkai sweater ohio, simple tp smart. mybe sbb tulisan dia kott plus colour plus org yg pkainye pun comelkan. hehe *nmpk sgt stalker. abaikan :P

syera said...

lawanyer view..ko yg tangkap ke???hehe ;)

Atikah Adnan said...

@asmiza: its fine. girl mana tak stalk hehe
@syera: aku laaaaa. but tak semua :P

asnidahani said...

really? tp kitrg pon berpuluh ribu. pelik la sebab tu college football. kenape nak kene byr kalau kte students.

asnidahani said...

ouh lupe? at&t yg sponsor kitorg. muahahah. gile. sape nak tgk kalau 200 tu?

Atikah Adnan said...

tengok game kot. kitorang spring game free. ni football season mmg mahal la. ade je orang tengok, kalau team yg main power, aku rase orang sanggup, i mean, THEY are willing to. aku tengok tv sudah haha