Jun 19, 2010

di selatan

akhirnya aku sampai juga ke johor.
sampai juga ke johor bahru.
sampai juga ke pontian.
dan juga singapura.
merasa lah berjalan di danga bay.
bergambar di merlion city.
menyiapkan bunga rampai utk orang kahwin.
betul2 penat tapi aku jadi makin hebat.
kenapa?
sebab aku dah kenal lebih ramai orang.
dan berjalan lebih jauh dari sebelum ini.
tak pernah sangka dapat buat semua ni. :)
bila dah berjalan macamni
aku sedar ada satu fact aku x boleh elak
satu2 nya benda yg buat aku feel good time travel ialah
signboard yg menunjukkan --> Kuala Lumpur
because i know i will be home very soon :)

5 comments:

jemmiferra said...

aii...homesick ke?
uma bakal mertua pon rumah jugak wat...hehe =P

Atikah Adnan said...

seriously homesick. tgk family org, rindu family sendiri :(

Fatin Inani said...

JEALOUSSSSSSSSSSSSSSS !

Izyanti said...

bestnyee pegi berjalan yer. :)

Atikah Adnan said...

nani : xyah jealous bcoz we will go somewhere together someday. nak sangat2 and i will make sure of it haha :D
izyanti : besttt :)