Oct 4, 2010

25 hari

Dulu ketika di Intec
Bila aku sudah mula lemah semangat
Penat dengan rutin harian yang membebankan
Hanya satu yang terlintas di fikiran
"Belajar je lah, kalau tak, kau tak fly!"
Sekarang bila apa yang dihajati dah tercapai
Aku tetap juga rasa penat
Tapi kali ini lain pula semangat yang aku tanam dalam jiwa
"Belajar je lah, kalau tak, kau tak dapat balik rumah!"
Dulu juga ketika di Intec
Hari Jumaat yang paling dinanti
Menanti untuk dijemput pulang
Di sini, aku nantikan juga Jumaat
Tapi penantian tu seperti tidak total
Kerana yang menanti aku hanya rehat, bukan gelak ketawa mereka yang aku rindu
Nak cepat belajar, nak cepat balik, nak cepat jumpa semua orang yg disayangi
Dan tak sangka, ini kali pertama berjauhan dgn family lebih dari 7 hari. Boleh dikira pencapaian baru. LOL
Harap2 lepas ni jadi lagi kuat, inshaAllah.

4 comments:

nadyadnan said...

:) b strong my sister :))

miya said...

tanak balik sana tyka :(

Firdaus said...

you will get through all of this
next year balik la :)

Atikah Adnan said...

Angah : Tengah kuat la ni. for all of you:D
Miya : Balik la miya! tyka nak gi lawat nnti hihi
Daus : Hopefully.. :)