Nov 11, 2010

Entri yang lewat

Terus terang, aku tak dilahirkan dengan skill berkawan
Aku dapat skill tersebut agak lambat
Bukanlah nak kata dulu takde kawan langsung, tu tipu
Tapi mungkin aku tak tahu apa erti kawan
Sampai aku lompat masuk darjah lima
Sampai aku masuk sekolah menengah
Sampai aku ambil decision nak keluar asrama
Sampai aku habis sekolah
Dan sekarang baru aku sedar, perlahan lahan aku dah dapat skill tu secara tak langsung
Ohhh bukan sahaja berkawan, tapi setia kawan
Aku kenal diorang bila aku masuk darjah 5, time ni still budak2 lagi
Kemudian ditakdirkan sekolah sama sampai tingkatan 5
Persahabatan yang dah hampir sepuluh tahun, ada sesiapa berani kacau?
Ni hari penyampaian hadiah darjah 6. Hari keluar result upsr. SK Subang. Siap ada nama lagi. haha.
To Syahirah : Aku sanggup post gambar buruk ni demi persahabatan kita. any comment? xP
Ohh ni kitorang dah besar, lawa kan? terima kasih ;p
Aku sedar aku ada kawan yang sangat baik lagi prihatin, lagi lagi bila mereka sanggup ke klia walaupun di bulan puasa, dekat dengan waktu berbuka dan hujan lebat, aku tahu terima kasih tak cukup, tapi kalau nak kirim barang tu, kena tunggu aku balik okay. seriously, aku terharu hari tu :)
Penutupnya :
Go Subang girlsss!
Ehh lagi, yang lagi satu aku sangat rindu, yang ajar aku erti persahabatan
Dua tahun sebilik dengan budak2 subang (lagi xD) dan budak serdang
Aisyah, Amira, Ain, Alifah, Neb, Akilah, Amanina, Ell, Echa, Auni, Syera, Shafiqa
Tanpa korang, aku takkan tau macam mana nak berkawan
Ohh since dah kenal lama sangatkan, tolonglah kalau nak kahwin jangan lambat bagitau aku. Tak sangka kita dah besar, dulu kenal baru nak akil baligh. hahaha

*Post ni istimewa untuk seseorang. nahh, aku dah post. aku sayang korang :)

13 comments:

Anonymous said...

tikah..aku nak nanges bce nie ..:(...seriously ko stil simpan gambar lame 2...wow!!!x tau nak ucap per!!huhu.aku ko sayang ko sgt tikah.....bile nak balek..??!!

Anonymous said...

nie aku tau yg coment atas 2...syera....

van der shraaf said...

weh, bdk2 subang!!! cis nape x der aku lol

Atikah Adnan said...

Syera : Mestilah simpan. bwk kot. hehe.:)
Acap : Aku ada satu gmbar kau time dajah 6. kang letak kang, tekejut kau. haha

van der shraaf said...

x der2, aku nk tgk jgk. x pon ko letak ar kt fb. smart kot

.:dyla lokman:. said...

wah! nice gila post ni tikah :))
eh yg tengah (refer to gambar darjah 6) tu tak datang kan reunion hari tu?

Atikah Adnan said...

Yg tengah tu aisyah, dia ada la time reunion tu. :)

miya said...

i miss my friends x(

amanina hamid said...

seseorang tu might be aisyah kan? lol

Atikah Adnan said...

bukan aisyah kot. haha. syera laa. :p

hafiz fikri said...

baru darjah 6 pun dah macam form 5 niii

Atikah Adnan said...

nampk tua sgt ke? jahat gila fik. :(

hafiz fikri said...

bukan lah.sebab tinggii