Feb 26, 2011

Happy Anniversary

Semalam 25 Februari aku ada 3 midterms: statistics, statics, electrical circuit
Dan satu quiz: English, alaa quiz je kot, takyah mention lol
First time sejak aku masuk universti ada exam serentak macamni
Balik je exam, rasa macam nak demam
Mana taknya, berselirat kot otak dengan probability, wires and beams
Okay hiperbola, taklah teruk sangat
Apa maknaya jadi student kalau takde exam kan?
Terima kenyataan tu sebenarnya sangat bermakna
Sebab buat pertama kalinya aku rasa redha je buat exam
So hati lebih senang, result diketepikan, janji dah buat yang terbaik mengikut kemampuan :)

Nak cerita sikit, 25 Feb ni special, sebab waktu kecil dulu aku selalu buat kad
Kat atas kad tu aku akan tulis, HAPPY ANNIVERSARY
Rasanya start dari zaman 7 8 tahun aku start buat kad ni
Tak silap kad yang masih ada disimpan ibu, aku salah eja anniversary
Budak budak kot, bukan tau nak eja word panjang-panjang ni xD
Sebenarnya,aku tak tahupun apa itu anniversary
Yang aku faham dia adalah birthday ibu and ayah
Pelik jugak sebab aku tahu birthday mereka bulan 6 and 11
Tapi entah, dah ada cake, birthday lah tu

"Ayah Ibu, along nak wish Happy Anniversary :)"
"Along dah besar, dah boleh eja betul, lagipun kalau typo ada spelling check :D"

Hmm.. This is my favorite picture ever, 25 Februari, 21 tahun lepas
Gambar ni serious bermakna bagi aku
Satu-satunya gambar ayah bersamping songket dan ibu pakai make up
Rindu mereka? Sudah pasti :)

8 comments:

Farisha said...

birthday my dad and aa! haha
anyway, comel nye emak. kecik je:)

Atikah Adnan said...

i knoww! dulu time 25 hb kita pernah tukar cake! i still remember hehe

asmiza said...

mak ayah comel patut pun anak die comel ;)

PuteriBonda Anis said...

comelnyer!!

:D

miya said...

happy ani tyka's parents :)

Atikah Adnan said...

asmiza: anak pun comel ke? haha. malu2 xD
anis: (:
miya: hihi on their behalf, thanks! :)

Fatin Inani said...

mak atikah cntik haha

Atikah Adnan said...

nani: thanks on her behalf :D