Feb 10, 2011

My Favorite

Semangatkan buat header baru? hihi
Ni gambar dekat City of Newport Beach California
Gambar ni among my favorite time holiday hari tu
Credit to Mr. Photographer yang baru je beli dslr time tu
Even tak sempat nak explore lagi, gambar lawa lawa :)

Kenapa laut lagi? header hari tu laut jugakkan?
Yes, hari tu dekat Danga Bay dengan Nadiah and Farah
Jawapannya simple, sebab aku suka laut sangat sangat
Laut mengingatkan aku banyak benda baik
Laut buat aku rindu ketenangan
Laut buat aku mengimbau kenangan waktu kecil
Laut buat aku kagum dengan kuasa Allah
Dulu time dengar ceramah pasal tengok laut dapat pahala
Akulah orang paling gembira rasanya sebab aku suka pergi tengok laut
Kalau bercuti tu biasanya akan pilih tempat dekat dengan pantai
Tapi sayang Ohio ni tengah tengah benua America, takde laut
Anyone, laut jum this spring break? haha

Oh okay nak pergi gym, nak main squash xD

13 comments:

Izyanti said...

comel je blog ni skang. :P
bile tengok laut rase hilang tension kann. :)

asmiza said...

header cantik ! serious :) bckground pun biru laut, nmpk betul la suke laut. hee, cantik cantik :)

siputsedut said...

aaaaaaaaaa..cantik..akan jenguk sini selalu..=)inshaAllah

Muhammad Nabil Abdul Hamid said...

laut xbes r..nnti jd hitam..

Firdaus said...

I didnt know this pic is this artistic :p

Atikah Adnan said...

izyanti: oo dulu tak comel la ni? :p haha
asmiza and wani: thankss :)

Atikah Adnan said...

nabil: pakai sublock la bfore gi pantai haha
daus: no it wasn't. i am artistic for editing it LOL

Muhammad Nabil Abdul Hamid said...

still jd itam :P..haha..sardin ko wjib beli rmh tepi pantai neh..

Fatin Inani said...

tikah comel laaa... mcm mna tikah boleh buat tulisan mcm nieee !
comell

Atikah Adnan said...

aku yg comel ke? aww. xP ada je dekat setting la nani. hehe

Fatin Inani said...

settingg??? dekat manaa? ok aku godam skang haha

W Najihah said...

tika. .sgt cantik header tu
seriously !
ak pn suka tempat yg berair gak
jum pegi laut sesama :)
i'll witing for u
rindu ko tika :(

Atikah Adnan said...

alaa wan.. I miss you too :'(